diumenge, 4 de juliol del 2010

Quan es té informació...

Es poden fer rectificacions. 
Això ve a col·lació del meu primer post en aquest bloc, on com se sol dir "rajava" i bastant. Que consti que això no és una rectificació del dit ni del que penso, simplement informo de coses que m'han arribat i que expliquen i ajuden a donar un altre punt de vista.
De tots els serveis que hi ha al Centre de Serveis Municipal n'hi ha dos que tenen explicació de la seva falta d'efectivitat. El més fàcil d'explicar és la farmaciola: és un servei privat i qui l'explota només hi dedica dues hores diàries, empresa privada, cadascú decideix com fa les coses. Després es podrà ampliar, o no, en funció de la demanda.

Tema Centre de día: sembla que encara hi ha algun tràmit depenent de la Generalitat de Catalunya per permetre l'inici de l'activitat però que hi ha demanda (potser massa i tot) i que en poc temps iniciarà la seva activitat.

Cal dir que el primer sorprès sóc jo en saber la ràpida repercussió que aquest bloc ha tingut i que a més a més serveix per a fer veure les mancances i necessitats del nucli de Santa Margarida. Tant de bo altres persones i entitats fossin tant ràpids i eficients a l'hora de detectar, denunciar, explicar i solucionar els problemes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada