dissabte, 15 de novembre del 2014

No els volem

Aquest cap de setmana les Joventuts Identitàries de Catalunya (sic.), organització juvenil del partit xenòfob i feixista Plataforma per Catalunya (PxC) han organitzat una trobada a Montbui, Concretament a la casa de colònies de la Censada. 
Les activitats que aquesta organització duran a terme tenen poc o gens a veure amb l'educació en el lleure però sí molt amb el discurs de l'odi que fomenten aquestes dues formacions, el feixisme campa, l'extrema dreta reneix a Europa i a casa nostra ho està fent amb una certa força. 
Hi ha qui considera que cal ignorar aquests comportaments i a aquestes agrupacions, que pel seu propi discurs, pobre i desestructurat, acabaran desapareixent però no, aquesta no és l'actitud, al feixisme se'l combat, se'l denuncia i se'l venç. Ja es va fer una vegada, i va suposar una de les pitjors tragèdies de la humanitat, no hi tornem, no mirem cap una altra banda. 

Us deixo unes paraules de Martin Niemöller per a que, entre tots, reflexionem. 

Quan els nazis van venir a buscar els comunistes, 
vaig guardar silenci,
perquè jo no era comunista. 

Quan van empresonar els socialdemòcrates, 
vaig guardar sielnci, 
perquè jo no era socialdemòcrata.

Quan van venir a buscar els sindicalistes,
no vaig protestar, 
perquè jo no era sindicalista.

Quan van venir a buscar els jueus, 
no vaig protestar, 
perquè jo no era jueu.

Quan van venir a buscar-me, 
no hi havia ningú més que pogués protestar.

El feixisme, mai més, ni a Montbui ni enlloc!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada